Dag 2 van Freiburg im Breisgau naar Davos

14 februari 2012 - Davos, Zwitserland

Na een roerige nacht voor Johan( ziek zwak en misselijk) zijn de heren vanmorgen vol goede moed vertrokken naar Davos. Met nieuwe opdrachten in het thema van valentijnsdag( zie foto) zijn ze goed van start gegaan na wat vertraging(ander team met pech op weg geholpen) om 9.15 uur.

9.36 uur. De eerste opdracht binnen. volvo in chocoladeletters. keurig nu de rest nog.

10.52 sms Johan: Bijna in Zwitserland. De bergen komen voorzichtig, en overal sneeuw.

13.18 uur sms Johan: We hebben echte bergen, net Zurich voorbij.

15.35 uur. Onder het genot van de geur van de koppeling rijden we de berg op naar Davos. De auto krijgt het zwaarder. Wel erg mooi!

18.06 uur. sms Mike: Na een rustige rit zijn we in Davos. Wederom 4 punten, Johan knapt op. Volg ons ook op johan-1980 hyves.nl. Het weer is mooi veel sneeuw en zon. Volvo is top!

18.45 uur johan heeft even gebeld. Zelf bloggen en foto's uploaden wordt nog even niets, maarja het is natuurlijk ook wel erug makkelijk als vrouwlief het even regelt, haha. Vandaag alleen de roze opdracht en de chocoladeletters goedgekeurd. De foto van Mike op de motorkap met een schone zwitserse was niet intiem genoeg en dus afgekeurd. Voor Karin weer een hele geruststelling zo op valentijnsdag;).

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl